Zaregistrujte se jako B2B partner a získejte přístup k velkoobchodním nabídkám. Registrace

Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Přidat produkt zadáním kódů

Přidat soubor CSV
Zadejte kódy produktů, které chcete hromadně přidat do košíku (s čárkou, mezerou nebo z nového řádku).. Několikanásobné opakování kódu přidá tuto položku tolikrát, kolikrát se vyskytne..

Transport claims

Obecné informace

Přijaté zboží by mělo být zkontrolováno v přítomnosti kurýra. Pokud zjistíte jakékoli poškození (balík je promáčknutý nebo má díry) nebo viditelné známky krádeže (porušená páska INNPRO, stopy po odlepení pásky, řezy), je nutné s kurýrem sepsat protokol o poškození.

Protokol/hlášení musí být podepsán osobou, která zásilku převzala, a kurýrem. Všechna poškození, od hlavního kartonového obalu až po jednotlivá balení, musí být zdokumentována fotografiemi.

Protokol o poškození

Co dělat v případě poškození?

  • GLS: Nahlaste kurýrovi a vyplňte s ním protokol o poškození. Protokol přiložte k svému e-mailu.
  • DPD: Informujte kurýra a vyplňte elektronický protokol o poškození.
  • DHL: Oznamte to kurýrovi a vyplňte protokol
  • UPS: Nahlašte poškození, vyplňte protokol s kurýrem. UPS může do 7 dnů poslat dalšího kurýra k ověření balíku.

Jak postupovat

Prosím, zašlete e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a přidejte svého account manažera do kopie (CC).

E-mail musí obsahovat následující informace:

Informace, které potřebujeme: Vyplňte prosím níže:
Datum doručení: x
Dopravce:: x
Číslo faktury: x
ISO kód země klienta: x

Pod kódem země máme na mysli například: pro Polsko -> PL, pro Německo -> DE atd.

PŘEDMĚT E-MAILU MUSÍ OBSAHOVAT PREFIX „(D)“, ABY BYLA REKLAMACE ZPRACOVÁNA.

U viditelných poškození musí být informace zaslána nejpozději do následujícího dne po doručení, u skrytých poškození do 7 kalendářních dnů.

Přílohy ke stažení:

Další stížnosti

Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, například k očekávanému datu doručení, zašlete e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a přidejte svého account manažera do kopie (CC).

Předmět e-mailu NESMÍ obsahovat prefix „(D)“.

V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte svého account manažera.

pixel