Přidat produkt zadáním kódů
Transport claims
Obecné informace
Přijaté zboží by mělo být zkontrolováno v přítomnosti kurýra. Pokud zjistíte jakékoli poškození (balík je promáčknutý nebo má díry) nebo viditelné známky krádeže (porušená páska INNPRO, stopy po odlepení pásky, řezy), je nutné s kurýrem sepsat protokol o poškození.
Protokol/hlášení musí být podepsán osobou, která zásilku převzala, a kurýrem. Všechna poškození, od hlavního kartonového obalu až po jednotlivá balení, musí být zdokumentována fotografiemi.
Protokol o poškození
Co dělat v případě poškození?
- GLS: Nahlaste kurýrovi a vyplňte s ním protokol o poškození. Protokol přiložte k svému e-mailu.
- DPD: Informujte kurýra a vyplňte elektronický protokol o poškození.
- DHL: Oznamte to kurýrovi a vyplňte protokol
- UPS: Nahlašte poškození, vyplňte protokol s kurýrem. UPS může do 7 dnů poslat dalšího kurýra k ověření balíku.
Jak postupovat
Prosím, zašlete e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a přidejte svého account manažera do kopie (CC).
E-mail musí obsahovat následující informace:
Informace, které potřebujeme: | Vyplňte prosím níže: |
---|---|
Datum doručení: | x |
Dopravce:: | x |
Číslo faktury: | x |
ISO kód země klienta: | x |
Pod kódem země máme na mysli například: pro Polsko -> PL, pro Německo -> DE atd.
PŘEDMĚT E-MAILU MUSÍ OBSAHOVAT PREFIX „(D)“, ABY BYLA REKLAMACE ZPRACOVÁNA.
U viditelných poškození musí být informace zaslána nejpozději do následujícího dne po doručení, u skrytých poškození do 7 kalendářních dnů.
Přílohy ke stažení:
Další stížnosti
Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, například k očekávanému datu doručení, zašlete e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a přidejte svého account manažera do kopie (CC).
Předmět e-mailu NESMÍ obsahovat prefix „(D)“.
V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte svého account manažera.