Zaregistrujte se jako B2B partner a získejte přístup k velkoobchodním nabídkám. Registrace

Uložit do nákupního seznamu

Přidat produkt zadáním kódů

Přidat soubor CSV
Zadejte kódy produktů, které chcete hromadně přidat do košíku (s čárkou, mezerou nebo z nového řádku).. Několikanásobné opakování kódu přidá tuto položku tolikrát, kolikrát se vyskytne..

Transport claims

Obecné informace

Přijaté zboží by mělo být zkontrolováno v přítomnosti kurýra. Pokud zjistíte jakékoli poškození (balík je promáčknutý nebo má díry) nebo viditelné známky krádeže (porušená páska INNPRO, stopy po odlepení pásky, řezy), je nutné s kurýrem sepsat protokol o poškození.

Protokol/hlášení musí být podepsán osobou, která zásilku převzala, a kurýrem. Všechna poškození, od hlavního kartonového obalu až po jednotlivá balení, musí být zdokumentována fotografiemi.

Protokol o poškození

Co dělat v případě poškození?

  • GLS: Nahlaste kurýrovi a vyplňte s ním protokol o poškození. Protokol přiložte k svému e-mailu.
  • DPD: Informujte kurýra a vyplňte elektronický protokol o poškození.
  • DHL: Oznamte to kurýrovi a vyplňte protokol
  • UPS: Nahlašte poškození, vyplňte protokol s kurýrem. UPS může do 7 dnů poslat dalšího kurýra k ověření balíku.

Jak postupovat

Prosím, zašlete e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a přidejte svého account manažera do kopie (CC).

E-mail musí obsahovat následující informace:

Informace, které potřebujeme: Vyplňte prosím níže:
Datum doručení: x
Dopravce:: x
Číslo faktury: x
ISO kód země klienta: x

Pod kódem země máme na mysli například: pro Polsko -> PL, pro Německo -> DE atd.

PŘEDMĚT E-MAILU MUSÍ OBSAHOVAT PREFIX „(D)“, ABY BYLA REKLAMACE ZPRACOVÁNA.

U viditelných poškození musí být informace zaslána nejpozději do následujícího dne po doručení, u skrytých poškození do 7 kalendářních dnů.

Přílohy ke stažení:

Další stížnosti

Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, například k očekávanému datu doručení, zašlete e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a přidejte svého account manažera do kopie (CC).

Předmět e-mailu NESMÍ obsahovat prefix „(D)“.

V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte svého account manažera.

pixel