Zaregistrujte se jako B2B partner a získejte přístup k velkoobchodním nabídkám. Registrace

BLACKWEEKSNaše slevy obsahují více než 2000 produktů! Podívejte se na
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Přidat produkt zadáním kódů

Přidat soubor CSV
Zadejte kódy produktů, které chcete hromadně přidat do košíku (s čárkou, mezerou nebo z nového řádku).. Několikanásobné opakování kódu přidá tuto položku tolikrát, kolikrát se vyskytne..

Obchodní podminky - zákazníky internetového obchodu b2b-innpro.cz

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO PODNIKATELE – ZÁKAZNÍKY platné do 20.06.2024 - celý soubor ke stažení ZDE

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO PODNIKATELE – ZÁKAZNÍKY představeny dne 21.06.2024:

1. Obecné informace

1.1 Nákupní B2B platformu https://b2b-innpro.cz, dále jen „B2B platforma“, vlastní společnost INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI sp. z o.o zapsaná v Národním soudním rejstříku na adrese Rudzka 65C, 44-200 Rybnik s číslem KRS 0000944160 10. ekonomickým oddělením Národního soudního rejstříku Okresního soudu v Gliwicích, identifikující se číslem NIP: 6423234719, přičemž postavení velkého podnikatele.

1.2 Prodávající provádí prostřednictvím platformy B2B prodej produktů a digitálního obsahu prezentovaného na webových stránkách platformy B2B, dále jen „Zboží“ a poskytuje elektronicky související služby za podmínek těchto obchodních podmínek.

1.3 Obchodní podmínky B2B platformy https://b2b-innpro.cz, dále jen „Podmínky“, jsou obchodní podmínky uvedené v článku 8 zákona ze dne 18. července 2002 o elektronických službách (Sbírka zákonů 2020.344 j.t., ve znění pozdějších předpisů). Podmínky jsou zákazníkům zdarma zpřístupněny před uzavřením smlouvy prostřednictvím odkazu umístěného na domovské stránce platformy B2B, v záložce Podmínky b2b (https://b2b.innpro.eu/Regulamin- dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html). Zákazník má právo si podmínky stáhnout a vytisknout. Podmínky jsou na žádost Klienta zpřístupněny rovněž tak, aby bylo možné jejich obsah získávat, reprodukovat a zaznamenávat prostřednictvím teleinformačního systému používaného Klientem.

1.4 „Zákazníkem“ ve smyslu obchodních podmínek je podnikatel ve smyslu § 4 zákona ze dne 6. 3. 2018, který zadá objednávku nebo zaregistruje svůj účet nebo využije další služby poskytované elektronicky na B2B platformě. Právo podnikatelů (sbírka zákonů 2021.162 j.t. v platném znění), s výjimkou podnikatele, kterým je fyzická osoba, která s prodávajícím uzavírá smlouvu přímo související s podnikatelskou činností této osoby, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro podnikatele odborný charakter, vyplývající zejména z předmětu jeho podnikatelské činnosti, zpřístupněný na základě ustanovení Centrálního registru a Informace o podnikatelské činnosti.

1.5 Kupující by měl pro využívání B2B platformy sám získat přístup k zařízení, které umožňuje prohlížet webové stránky a provádět na nich úkony, připojit se k internetu, používat webový prohlížeč a mít aktivní e-mailovou schránku, která umožňuje přijímat e-mailové zprávy. Prodávající zajišťuje správné fungování B2B platformy pro kupujícího pomocí následujících prohlížečů:

  • Internet Explorer verze 10.0 nebo novější s povolenou podporou Java appletů, popř
  • Mozilla Firefox verze 17.0 nebo novější s povolenou podporou Java appletů, popř
  • Opera Opera 12.0 nebo novější s povolenou podporou Java appletů, popř
  • Google Chrome verze 23.0 nebo novější s povolenou podporou Java appletů, popř
  • Safari verze 5.0 nebo novější s povolenou podporou Java appletů, popř
  • Microsoft Edge verze 25.10586.0 nebo novější s povolenou podporou apletů Java.

Navíc minimální rozlišení obrazovky umožňující pohodlné procházení stránek B2B platformy je 1024x768 pixelů. Pro plnou funkčnost E-shopu Prodávající doporučuje povolit prohlížeči webových stránek ukládání cookies.

1.6 Užívání B2B platformy v rozporu se zákonem, zejména porušování osobnostních práv Prodávajícího nebo třetích osob, zasahování do provozu B2B platformy, včetně poskytování nelegálního obsahu jejím prostřednictvím, je zakázáno.

1.7 Osoby využívající platformu B2B jménem Zákazníka musí být oprávněny jednat jménem Zákazníka a musí mít za něj přebrat povinnosti. Kdykoli se tyto Podmínky zmiňují o Zákazníkovi, vztahují se přiměřeně i na osobu jednající jménem Zákazníka při používání platformy B2B.

2. Nákupy

2.1 Nakupovat na B2B platformě je možné v kterýkoliv den a kdykoli za předpokladu, že realizace objednávek zadaných mimo běžnou pracovní dobu (pondělí až pátek kromě svátků, doba 8.00 - 15.00 hod.) bude zahájena následující pracovní den.

2.2 Nákupy na platformě B2B jsou prováděny elektronicky, přičemž jediným identifikačním prostředkem je e-mailová adresa a heslo Zákazníka a objednávky úspěšně provedené pomocí výše uvedených prvků budou pro strany právně závazné.

2.3 Zadání objednávky je možné po registraci na platformě B2B - vytvoření účtu na platformě B2B, ke kterému dojde po vyplnění a přijetí v registračním formuláři, který je dostupný kliknutím na Vytvořit účet (https://b2b-innpro.cz/client-new.php?register&wholesaler=true). Registrace na platformě B2B nezavazuje Zákazníka k zadávání minimálního počtu objednávek. Služba elektronického účtu je poskytována bezplatně na dobu neurčitou. Zákazník má možnost kdykoli a bez udání důvodu smazat účet předložením příslušné žádosti prodávajícímu prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě 1.1.

2.4 Poskytnutí jakýchkoliv informací Zákazníkem, včetně osobních údajů Zákazníka nebo jeho zástupců, je dobrovolné, avšak neposkytnutí údajů označených jako povinné bude mít za následek neregistrování účtu, případně nevyřízení objednávky.

2.5 Za účelem odeslání objednávky prostřednictvím platformy B2B Zákazník:

  • otevře webové stránky https://b2b-innpro.cz
  • přihlásí se ke svému účtu
  • v návaznosti na informace obsažené na webové stránce a zobrazených zprávách vybírá Zboží přidáním jednotlivých položek do košíku, počtem objednaných položek, jakož i výběrem způsobu dodání a platby z nabízených Prodávajícím,
  • akceptuje jemu předložený souhrn vybraného Zboží, způsob a náklady platby a způsob a náklady na dodání a kliknutím na tlačítko “Objednat s povinností platby” zadá objednávku na dodání Zboží vloženého do košíku.

2.6 V objednávkovém formuláři je nutné, aby objednatel uvedl údaje objednatele, příjemce, doručovací adresu (rozsah údajů uvedený v bodě 7.2 obchodních podmínek) a údaje týkající se objednávaného zboží: druh a množství, způsob doručení, způsob platby. Zákazník může své připomínky zaslat prodávajícímu nebo kurýrovi. Zákazník potvrzuje, že přijímá podmínky těchto Podmínek a přečetl si zásady ochrany osobních údajů platformy B2B. Objednávkový formulář obsahuje také informace o předpokládaném, nejrychlejším možném termínu dodání. Skutečné datum se může lišit od data uvedeného v objednávkovém formuláři v souladu s bodem 3.2 obchodních podmínek.

2.7 Elektronická služba ve formě objednávkového formuláře je poskytována zdarma a má jednorázový charakter. Začíná okamžikem přidání prvního Zboží do košíku a končí okamžikem zadání objednávky nebo okamžikem dřívějšího ukončení zadávání objednávky Zákazníkem.

2.8 Odeslání objednávky Zákazníkem (kliknutím na tlačítko Objednávka s povinností platby) je projevem vůle k uzavření kupní smlouvy s Prodávajícím v souladu s Obchodními podmínkami a platnými právními předpisy, jakož i závazkem zaplatit za objednané Zboží a uhradí dohodnuté náklady transakce.

2.9 Prodávající po obdržení objednávky od zákazníka potvrdí všechny důležité náležitosti objednávky zasláním e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem. Okamžikem obdržení e-mailové zprávy uvedené v předchozí větě Zákazníkovi je uzavřena kupní smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím, podle které se Prodávající zavazuje dodat Zákazníkovi Zboží a převést jeho vlastnické právo na Prodávajícího. Zákazník, s výhradou bodu 2.10 níže, a Zákazník se zavazuje odebrat Zboží a zaplatit cenu Prodávajícímu a uhradit dohodnuté transakční náklady.

2.10 V případě vyčerpání zásob Zboží, na které Zákazník provedl objednávku, bude Prodávající Zákazníka o této skutečnosti informovat e-mailem. Může nastat v situaci, kdy Klient zakoupil Zboží, které nebylo v okamžiku objednání skladem (počet dostupných kusů Zboží je vyznačen v nabídce na stránkách B2B platformy). Prodávající může rovněž navrhnout prodlouženou čekací dobu na dodání Zboží objednaného Zákazníkem. V takové situaci může Klient odstoupit od objednávky nebo vyjádřit souhlas s prodlouženou čekací dobou na dodání Zboží. Pokud Klient neodpoví do 5 pracovních dnů, bude objednávka stornována. V tomto e-mailu může prodávající podmínit provedení objednávky zadané zákazníkem uhrazením zálohy v plné nebo částečné výši za objednané zboží, bez ohledu na způsob platby zvolený zákazníkem.

2.11 Kupní smlouva se uzavírá v anglickém jazyce. 2.10. Záznam, zabezpečení a zpřístupnění obsahu uzavřené kupní smlouvy Zákazníkovi proběhne zpřístupněním těchto Obchodních podmínek na webových stránkách B2B platformy, jakož i zasláním e-mailové zprávy Zákazníkovi, uvedené v bod 2.9. obchodních podmínek. 2.9. obchodních podmínek. Obsah kupní smlouvy je dodatečně evidován a zabezpečen v IT systému On-line obchodu.

2.12 Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se zákazníkem do 30 dnů od jejího uzavření bez udání důvodu.

3. Doručení zboží

3.1 Dodávka zboží bude provedena způsobem zvoleným Zákazníkem v době objednání. Náklady na doručení budou Zákazníkovi sděleny během procesu objednávání a budou potvrzeny v e-mailu uvedeném v bodě 2.9 obchodních podmínek.

3.2 Dodací lhůta je od 1 do 7 pracovních dnů, počítáno ode dne připsání platby za zboží na bankovní účet prodávajícího spolu se sjednanými transakčními náklady - v případě platby bankovním převodem, nebo počítáno ode dne zadání a potvrzení objednávky - v případě obchodního úvěru. Tato lhůta se nevztahuje na situaci uvedenou v bodě 2.10 výše, kdy Zákazník akceptuje prodlouženou dodací lhůtu. Přepravce informuje Zákazníka formou e-mailu nebo SMS o podrobnostech doručení, zejména sledovacím čísle nebo poskytnutím odkazu pro sledování fází doručení.

3.3 Okamžikem předání Zákazníkem objednaného Zboží dopravci přecházejí na Zákazníka výhody a břemena spojená se Zbožím, jakož i nebezpečí jeho náhodné ztráty nebo poškození. Prodávající nenese odpovědnost za ztrátu, znehodnocení nebo poškození Zboží vzniklé od převzetí Zboží k přepravě až do jeho předání Zákazníkovi, ani za jakékoli zpoždění přepravy. Prodávající bude s klientem spolupracovat tak, aby v případě potřeby umožnil případné reklamační řízení s přepravcem.

4. Platby

4.1 S výhradou práva prodávajícího uvedeného v bodu. 2.10 poslední věta má Zákazník možnost uhradit objednané Zboží jedním ze způsobů platby uvedených v objednávkovém formuláři.

4.2 Prodávající může na základě zvláštních ujednání poskytnout Zákazníkovi obchodní úvěr. Zákazník je v tomto případě povinen provést platbu ve lhůtě uvedené v příslušných ujednáních o obchodním úvěru.

4.3 Pokud si zákazník zvolí způsob platby předem, nepřijetí platby na účet prodávajícího nebo zúčtovatele do 3 pracovních dnů od zadání objednávky bude mít za následek zrušení objednávky. V této situaci můžete objednávku v závislosti na dostupnosti Zboží znovu odeslat a zvolit jinou formu platby.

4.4 Ceny Zboží jsou uvedeny v měně CZK.

4.5 Ke každé objednávce bude přiložen doklad o koupi ve formě účtenky nebo faktury s DPH. Zákazník souhlasí se zasíláním faktur v elektronické podobě.

5. Reklamace servisu a záruka

5.1 Zákazník může uplatnit reklamaci služeb poskytovaných prodávajícím elektronicky podáním příslušné žádosti prodávajícímu prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v položce. 1.1.

5.2 Odpovědnost prodávajícího ze záruky na výrobek vůči zákazníkovi je vyloučena podle § 558 odst. 1 občanského zákoníku.

6. Prohlášení o záruce - záruka trvanlivosti - záruka distribuce

Následující záruční prohlášení je činěno pouze vůči profesionálnímu zákazníkovi - podnikateli, který uzavírá smlouvu přímo související s jeho podnikatelskou činností, kdy z obsahu této smlouvy vyplývá, že má pro zákazníka profesionální charakter.

6.1. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., se sídlem Rybnik, ul, Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, dále jen „Garant“, zaručuje řádné fungování produktu ze své nabídky, kromě těch, které jsou uvedeny v bodě 6.1.A. - 6.1.G a bod 6.2. níže, dále jen „Výrobek“, po dobu ne kratší, než je záruční doba uvedená v souladu s bodem 6.5 níže, za předpokladu, že je instalován a provozován v souladu s návodem k použití a doporučeními výrobce nebo distributora v uživatelský manuál. Záruční prohlášení platí na území Polské republiky a vztahuje se na Produkty zakoupené na jejím území. Prohlášení o záruce nebo záruční list je poskytován přímo s Produktem nebo v případě zakoupení v internetovém obchodě Ručitele jsou informace o existenci a obsahu záruky uvedeny v popisu Produktu a na webových stránkách:service.innpro.eu/gwarancja

6.1.A. U produktů značky DJI je garantem SZ DJI BaiWang Technology Co, Building No.1.2.7.9, Baiwang Creative Factory, No.1051, Songbai Road, Nanshan Xili District, Shenzhen, China. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcem určeným zástupcem pouze pro přenos záručních nároků od autorizovaných osob v Polsku do určených autorizovaných opravárenských zařízení DJI.

6.1.B. U produktů značky RENEWD je garantem Renewd Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Nizozemsko. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcem určeným zástupcem pouze pro přenos záručních nároků od autorizovaných osob v Polsku do určených autorizovaných opravárenských zařízení RENEWD.

6.1.C. U produktů značky AMAZFIT je garantem Zepp North America Inc 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA, 92612, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcem určeným zástupcem pouze pro přenos záručních nároků od autorizovaných osob v Polsku na určené autorizované opravny AMAZFIT.

6.1.D. U produktů značky ECOFLOW je garantem EcoFlow Inc., Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, China. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcem určeným zástupcem pouze pro přenos záručních nároků od autorizovaných osob v Polsku na určené autorizované opravny ECOFLOW.

6.1.E. U produktů značky Insta360 je garantem Arashi Vision Inc., 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcem určeným zástupcem pouze pro přenos záručních nároků od autorizovaných osob v Polsku na určené autorizované opravny Insta360.

6.1.F. Pro Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle, Joysway je garantem KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Česká republika. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcem určeným zástupcem pouze pro přenos záručních nároků od autorizovaných osob v Polsku na určené autorizované opravny KAVAN Europe sro.

6.1.G. U produktů značky Akaso je garantem Akaso Tech LLC., 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcem určeným zástupcem pouze pro přenos záručních nároků od autorizovaných osob v Polsku na určené autorizované opravny Akaso.

Kdykoli se toto prohlášení o záruce zmiňuje o Produktu, platí tento odkaz mutatis mutandis pro Produkt, jehož ručitelem je jedna ze subjektů uvedených v části 6.1.A. - 6.1.G výše.

6.2 Záruka se nevztahuje na: příslušenství a vyměnitelné příslušenství, jako jsou ty, které jsou nebo mohou být vystaveny stálému nebo proměnlivému zatížení, jako jsou vrtule, stativy, montážní držáky, přísavky, kartáče, filtry, rukojeti, jezdce, kotouče, nože vrtačky, podrážky brusek, nátěry, pryžové díly, ozubená kola, ložiska, řemeny, bubny, kroužky, válce, písty, pánve, motorové kartáče, silové nebo přenosové kabely v případě poškození izolace nebo zástrček, valivé nebo pohyblivé části, záruka se nevztahuje na pomačkání obalu, vybledlý obal nebo změnu barvy, škrábance nebo opotřebované nápisy.

6.3 První kupující Produktu – zákazník INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. - má nárok na záruku. Práva vyplývající ze záruky se nepřevádějí na další kupující produktu. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. - ani ručitel uvedený v části 6.1.A. - 6.1.G - není stranou pro následného kupujícího Produktu.

6.4 Aby Garant mohl přijmout a zpracovat záruční reklamaci, doručí Garant do servisu Garanta Produkt spolu s popisem závad zjištěných Zákazníkem v souladu s následujícími odstavci a zároveň předloží doklad o nákup Produktu u INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a uveďte viditelné a čitelné sériové číslo Produktu, pokud existuje.

6.5 Záruční doba:

  • Záruční doba bude stanovena v souladu s informacemi v prohlášení o záruce nebo záručním listu uvedeném v odstavci 6.1 výše a v kartě produktu na https://b2b-innpro.cz, s výjimkou baterií zabudovaných v zařízení nebo obsažených v sadě.
  • Záruční doba na baterii je nezávislá na záruční době na Produkt a činí 12 měsíců.
  • Záruční doba na baterii je nezávislá na záruční době na Produkt a činí 12 měsíců.

V případě produktů značky DJI - záruční doba se počítá od data aktivace produktu prvním kupujícím (zákazník INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) nebo od data nákupu výše uvedeným prvním kupujícím, podle toho, co nastane jako první - pokud podrobná specifikace uvedená na produktové kartě nebo výrobcem v uživatelské příručce neuvádí jiný začátek záruční doby. Zákazník si může ověřit datum začátku a konce záruční doby na zakoupený Produkt prostřednictvím servisního panelu service.innpro.eu po registraci do servisní aplikace a správném přihlášení. Garant si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby v formou výměny Produktu za nový v situaci, kdy byl Produkt stažen z prodeje nebo byla ukončena jeho podpora, v takové situaci je možné pouze vyřízení, vrácení peněz.

6.6 Odpovědnost v rámci záruky se vztahuje pouze na vady vzniklé z příčin vlastní prodávanému Produktu. Záruka se zejména nevztahuje na vady vzniklé používáním Produktu nebo z jiných následných příčin, jako jsou:

  • mechanické jakéhokoli druhu, včetně těch způsobených přetížením nebo přehřátím
  • vyplývající z instalace nebo používání Produktu, které není v souladu s návodem k použití
  • vyplývající z přepravy nebo používání Produktu v podmínkách, které neodpovídají specifikacím
  • vyplývající z nesprávného skladování nebo nedostatečné údržby Produktu
  • vyplývající z úplného vyčerpání zásob maziva nebo oleje v produktu
  • v důsledku silné kontaminace uvnitř nebo vně produktu
  • způsobené použitím příslušenství, které neodpovídá doporučení výrobce nebo distributora Produktu
  • v důsledku náhodných událostí, jako je požár, záplava, elektrické přepětí, blesk atd.
  • vyplývající z válečných činů, nepokojů, teroristických činů nebo vandalismu
  • poškození způsobené neoprávněnými úpravami obvodu a nesprávným nebo nesprávným použitím baterie a nabíječky
  • poškození způsobené problémy se spolehlivostí nebo kompatibilitou při použití neautorizovaných dílů
  • poškození způsobené provozem zařízení se špatně nabitou nebo poškozenou baterií
  • ztrátu nebo poškození dat Produktem
  • všechny programy dodané s produktem nebo nainstalované později
  • poruchy nebo poškození způsobené produkty třetích stran, včetně těch, které výrobce Produktu může poskytnout nebo integrovat do Produktu na vyžádání
  • poškození způsobené jinou technickou podporou, než je povolena výrobcem Produktu
  • výrobky nebo díly s pozměněným identifikačním štítkem nebo ze kterých byl identifikační štítek odstraněn
  • neprovedení činností uvedených v návodu k použití, které má provést uživatel
  • v případě, že jakékoli opravy, úpravy, úpravy, demontáž v celku nebo zčásti nebo konstrukční změny Produktu jsou provedeny jinou osobou než Ručitelem nebo schváleny Ručitelem. Zjištění záhybů na drážkách upevňovacích prvků částí věci nebo poškození pečetí, štítků nebo jiných ochran znemožňující čtení informací v nich obsažených může být považováno za zásah neoprávněného subjektu.
  • poškození způsobené nesprávnou instalací, nesprávným použitím nebo provozem, který není v souladu s oficiálními pokyny k použití

PRO DRONY NAVÍC:

  • škody způsobené lety, při kterých nebyla dodržena doporučení v návodu k použití Produktu
  • poškození způsobené používáním Produktu za špatného počasí (např. silný vítr, déšť nebo písečná bouře atd.).
  • poškození způsobené používáním Produktu v prostředí s elektromagnetickým rušením (tj. v důlních oblastech nebo v blízkosti rádiových vysílacích věží, vysokonapěťových kabelů, elektráren atd.).
  • poškození způsobené používáním produktu v prostředí, kde dochází k rušení jinými bezdrátovými zařízeními (tj. fotoaparáty, bezdrátový video signál, signál Wi-Fi atd.).
  • poškození způsobené používáním Výrobku při hmotnosti vyšší, než je bezpečná výchozí hmotnost, která je uvedena v návodu k použití
  • poškození způsobené nuceným letem při opotřebení nebo poškození součástí.

6.7 Osoba oprávněná ze záruky je povinna oznámit Garantovi zjištění vady Produktu ihned po jejím zjištění a dodat jej sama, po uplatnění reklamace prostřednictvím servisního panelu service.innpro.eu na následující adresa: Servis INNPRO ul. Rudzka 65C 44-200 Rybnik. Garant neodpovídá za škody způsobené při vědomém užívání vadné věci. Garant nevyzvedává produkty od zákazníků.

6.8 Zpráva o závadě musí obsahovat:

  • jméno a adresu kupujícího, DIČ, e-mailovou adresu a telefonní číslo;
  • údaj o tom, v čem spočívá vada produktu s ohledem na vlastnosti produktu;
  • údaj o tom, kdy, kým a za jakých okolností byla zjištěna vada Produktu;
  • přesný výčet prvků Produktu dodaných s přihláškou (např. „krabice, vrtačka, 2 vrtáky, baterie“, nepoužívejte obecné pojmy jako sada, kompletní sada, stavebnice, vrtule, kabely, kryty, návody, ochrany, atd.);
  • specifikujte typ očekávané opravy: záruční nebo mimozáruční (placené).

6.9 Garant si vyhrazuje právo vyžádat si dodatečné informace, pokud to považuje za nezbytné pro řádné zpracování žádosti.

6.10 Produkt odevzdaný do servisu by měl být dodán čistý a chráněný před poškozením během přepravy (nejlépe v originálním obalu). V případě agregátů musí být všechny kapaliny (olej a palivo) z Produktu odstraněny oprávněnou osobou. Garant si vyhrazuje právo odmítnout reklamaci v případě zjištění kapalin.

6.11 Garant zajistí, aby oprávněná osoba byla do 14 dnů od přijetí žádosti informována o výsledku uznání a oprávněnosti žádosti. Je-li vada potvrzena, garant zajistí bezplatné odstranění vady, na kterou se vztahuje záruka, do 60 dnů ode dne převzetí vadného Produktu Ručitelem. Není-li oprava možná nebo neefektivní z hlediska nákladů, vrátí Ručitel podle volby Ručitele ekvivalent částky zaplacené z prodejního dokladu nebo vymění Produkt za bezvadný. O způsobu odstranění vad, na které se vztahuje záruka, rozhoduje výhradně Ručitel.

6.12 Garant si vyhrazuje právo snížit hodnotu vrácené částky za Produkt v případě, že oprávněná osoba dodala nekompletní Produkt. Hodnota vrácené částky může být snížena úměrně k hodnotě chybějících prvků podle nákupních cen těchto prvků. V případě výměny Produktu nebo poškozených částí Produktu za nové se tyto stávají majetkem záručního subjektu, výměnou za vadné prvky, které se stávají majetkem Ručitele. Garant nevrátí vadné části Produktu v případě jejich výměny.

6.13 Držitel záruky nemá nárok na žádná jiná práva ze záruky než ta, která jsou uvedena výše, s výhradou práv podle závazných zákonných ustanovení.

6.14 Oprávněná osoba je povinna převzít opravený Produkt, který jí vystaví Garant, ve lhůtě nepřesahující 20 dnů ode dne, kdy byla Oprávněná osoba informována o připravenosti Produktu k převzetí. Po uplynutí této lhůty má Ručitel, bez ohledu na jakékoli další práva na náhradu, která mu náleží ze zákona, nárok na:

  • účtovat zákazníkovi náklady na skladování (ve výši 9 PLN za den)
  • předat produkt do soudní úschovy (po informování zákazníka)
  • požádat Zákazníka, aby podepsal dokument prohlášení o úmyslu opustit Produkt.

ZÁRUKA DJI DOA NA PRODUKTY ZNAČKY DJI

6.15 S ohledem na Produkt DJI, bez ohledu na práva a povinnosti uvedené v předchozích odstavcích a s výhradou odstavce 6.16 níže, může být Zákazník schopen využít následujících záručních podmínek: pokud Produkt DJI odhalí vady ihned po zakoupení a tyto závady jsou hlášeny společnosti INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. jako zprostředkovatel ručitele do sedmi dnů od data nákupu a jsou potvrzeni zprostředkovatelem ručitele, ručitel (uvedený v odstavci 6.1.A. výše) vynaloží veškeré úsilí, aby byl Produkt nahrazen novým jeden bez závad do 14 pracovních dnů v rámci záruky DJI DOA (mrtvý při příjezdu, tj. produkt nefunguje od data nákupu).

Garant si vyhrazuje právo odmítnout výměnu DOA v případě nedostatku zásob nebo logistických problémů, v takovém případě platí ustanovení v odstavcích 6.1-6.14 výše.

6.17 Záruční služba DJI DOA nebude poskytnuta, pokud:

  • produkt byl dodán zprostředkovateli Garanta (servis INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) více než sedm kalendářních dnů po jeho zakoupení, popř.
  • oprávněná osoba ze Záruky nedodala s výrobkem doklad o koupi u Garanta, popř
  • výrobek dodaný Zákazníkem k výměně neobsahuje všechny originální díly nebo obsahuje díly poškozené vinou uživatele, popř
  • po prohlídce produktu, provedení příslušných kontrol ze strany Ručitele se nahlášená závada nepotvrdí.
  • jsou odhaleny chyby nebo poškození výrobku způsobené neoprávněným použitím nebo úpravou výrobku, jako je vystavení vlhkosti, vnesení cizích látek (voda, olej, písek atd.) nebo nesprávná instalace nebo provoz, popř.
  • bylo zjištěno, že etikety výrobků, sériová čísla, vodoznaky atd. byly padělané, pozměněné atd., popř.
  • porucha je způsobena nekontrolovanými vnějšími faktory, včetně požárů, záplav, silného větru nebo úderu blesku

6.18 INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. jako zprostředkovatel ručitele ani ručitel (uvedený v odstavci 6.1.A. výše) nenese odpovědnost za:

  • Zranění osob (včetně smrti), poškození majetku, zranění osob nebo věcné škody způsobené používáním výrobku v rozporu s návodem k obsluze.
  • Právní a jiné důsledky způsobené nedodržením platných zákonů uživatelem.

6.19 S výhradou odstavce 5.2 výše, jak vyžaduje čl. 577 odst. 1 § 2.1 občanského zákoníku, Ručitel informuje, že v případě nesouladu prodávané věci se smlouvou má kupující ze zákona nárok na opravné prostředky o části a na náklady prodávajícího; tato nápravná opatření nejsou ovlivněna zárukou.

7. Ochrana osobních údajů

7.1 Správcem osobních údajů Zákazníků platformy B2B, jakož i osob jednajících jménem Zákazníka, je INNPRO Robert Błędowski sp z.o.o., který je Prodávajícím ve smyslu těchto obchodních podmínek.

7.2 Rozsah údajů Zákazníka (osoby jednající jeho jménem), potřebných k uzavření kupní smlouvy nebo vytvoření účtu na B2B platformě, zahrnuje:

  • příjmení (obchodní název), adresa: ulice, číslo domu, číslo provozovny, PSČ, město, země, telefonní číslo, e-mailová adresa. Zákazník může také uvést své DIČ, další informace. Služba B2B platformy navíc automaticky shromažďuje IP adresy počítačů osob využívajících platformu B2B.

7.3 Osobní údaje Zákazníka (osoby jednající jeho jménem) zpracovává Prodávající podle pravidel podrobně uvedených v Zásadách ochrany osobních údajů (https://b2b.innpro.eu/PRIVACY-POLICY-cabout- eng-10.html), na základě nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů) ("RODO").

7.4 Se samostatným výslovným souhlasem Zákazníka (osoby jednající jeho jménem) může Prodávající zpracovávat jeho osobní údaje za účelem poskytování elektronické služby pravidelným zasíláním informací o nových produktech a akcích na adrese platforma B2B („Newsletter“). K odběru newsletteru se můžete přihlásit zaškrtnutím příslušného políčka při založení účtu na platformě B2B. Elektronická služba Newsletter je poskytována bezplatně na dobu neurčitou. Zákazník má možnost kdykoliv a bez udání důvodu odstoupit od Newsletteru podáním příslušné žádosti prodávajícímu prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě 1.1. nebo kliknutím na odkaz pro odhlášení ve spodní části každého newsletteru. Odstoupení se rovná odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů Klienta pro účely poskytování služby Newsletter. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování údajů, ke kterému došlo před odvoláním souhlasu.

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Řešení jakýchkoli sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem bude předloženo soudům příslušným podle sídla Prodávajícího.

8.2 S výhradou bezpodmínečně závazných právních předpisů je odpovědnost Prodávajícího vůči Zákazníkovi, bez ohledu na její právní základ, v každém případě omezena na výši ceny zaplacené za Zboží, včetně nákladů na dodání (také v případě, že nárok Zákazníka není související s kupní smlouvou) maximálně do částky 125,00 EUR. Prodávající odpovídá Zákazníkovi pouze za přímou škodu a v mezích skutečné ztráty.

8.3 V záležitostech, na které se nevztahují tyto Podmínky, se použijí příslušná ustanovení zákona.

8.4 Jakékoliv připomínky nebo dotazy týkající se provozu B2B platformy můžete zasílat na adresy uvedené v záložce Kontakt (https://b2b.innpro.eu/contact-eng.html).

8.5 Tyto Podmínky neporušují žádná práva Zákazníka podle platných právních předpisů. Pokud bude některé ustanovení obchodních podmínek v rozporu s platnými právními předpisy, toto ustanovení se nepoužije, což nemá vliv na platnost zbývajících ustanovení.

8.6 Prodávající může Podmínky měnit, přičemž o změnách předem informuje Zákazníky. Informace o chystaných změnách Obchodních podmínek budou zveřejněny na webových stránkách B2B platformy, v záložce Obchodní podmínky pro podnikatele (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu- internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html) spolu s textem nové verze obchodních podmínek. Objednávky zadané před účinností změn jsou realizovány na základě předchozích pravidel, na která jsou uvedeny odkazy v záložce Pravidla pro podnikatele (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu -internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html).

pixel